Broken By Love

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

..

Av Sofie - 20 februari 2010 21:35

Okej i måndags red jag min älskade Valdo och det gick jätte bra när han väl vaknat. Mina favorit hästar just nu är Cantarell, Valdo och Kalle :P

Hos Ywette fick jag RIDA :O eller hennes häst bråkade väldigt mycket så hon ville inte släppa henne men jag fick trava och så med Ywette hängande i grimskaft. Fast hon har bröstcancer och opererades i onsdags så vet inte hur det blir nu.

Har ritat två nya bilder men orkar inte lägga upp dom nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 7 februari 2010 17:29


Måndag 1 Feb red jag Cantarell och han var underbar, lite seg i början men på slutet gick han perfekt.. älskar hans gallop och han är jätte mysig att hoppa men väldigt jobbig att sätta på tränset på. I måndags red jag Cantarell igen men den här gån...

Av Sofie - 18 januari 2010 19:20

Ont i rumpan ;P fick rida Fiona som inte vet vad arbetstrav är utan vill springa så FORT som möjligt.. Tappade stigbyglarna 2000gånger men annars gick det väl bra. Fiona va iaf snäll i oxen ...

Av Sofie - 17 januari 2010 17:58

Hittat en på hemsidan Stallet.se som går i samma grupp som jag xD Börjar förövrigt bli väldig nervös inför imorgon ...

Av Sofie - 13 januari 2010 14:17

Mamma ringde till ridskolan idag och jag ska hoppa in i en grupp på måndag så har varit och köpt nya grejer. Ridväst, ridbyxor, ridskor, ridhandskar och ridstrumpor.. DYRT :( ...

Av Sofie - 12 januari 2010 20:07

Hon från BUP kunde inte komma idag p.g.a sjukt barn :(.. Men har bestämt mig för att försöka gå på ridskola redan nu, mamma ska ringa imorgon. ...

Presentation


Är en trasig själ på snart 15år vid namn Sofie.. Vet inte om jag orkar vara aktiv här för jag mår inte så bra men kanske..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards