Broken By Love

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Skit liv

Av Sofie - 9 januari 2010 23:22

Hmm ja.. nu ska jag skriva en liten historia som tyvärr är sann, orkar dock inte gå in på detaljer. Vi träffades på Grönalund 22/5 2008 när jag va där med klassen, eller vi gick och stirrade på varandra och tillslut kom hans kompisar fram och frågade om min msn för att han vill ha den.. Jag åkte hem till gävle och det gick några dagar sen blev jag addad av nån.. Han skrev och frågade om det va jag som va på Grönan och så var allt igång, 8 juni blev vi ihop utan att ha träffats. Det visade sig att han bodde över 30 mil ifrån mig och han fick inte åka för sina föräldrar så jag ordnade så hela min familj åkte dit över några dagar och hyrde stuga.. Det va underbara dagar även om pratet sköttes av honom då jag höll på att dö utan att ens försöka prata.. Han var Straight Edge och ville ha varit ihop med nån tre år innan han hade sex med personen, bröts dock efter ett halv år men båda va med på det.. drack och rökte inte osv.  Efter det fick han komma till mig men efter ett tag orkade jag inte med att han hela tiden åkte ifrån mig och då började kampen om att försöka få hans föräldrar att gå med på att han flyttade hit.. Det tog tid men tillsist fick han det.. Han bodde hos oss ett tag och sen bråkade hans pappa och min mamma om tider på telefonen medans han va där över en helg.. Dagen efter är han mobil av.. jag ber mamma ringa hem till honom(mamma är inte hemma) senare kommer mamma hem.. hon kommer upp på mitt rum där jag är och säger att hans pappa säger att han inte vill bo hos oss nå mer och att han inte vill prata med någon av oss(det va alltså slut). Min värld gick under jag tänke ta livet av mig men mamma hindrade mig.. Jag försökte få tag på honom och när han äntligen svarade på BDB skrev han att han älskade mig, när han sedan slutade svara igen tog jag helt enkelt pengarna jag sparade till en till hund och tog tåget dit utan att nån visste nåt med en karta med vägbeskrivning från tågstationen hem till honom.. jag hade bara mobil, laddare, pengar och den kartan med mig, när jag hittat dit så knackar jag på hans fönster för jag vet inte om hans föräldrar är hemma och vill inte stöta på dom först, han kommer och öppnar och allt ordnar sig förutom att han inte får bo hos oss längre.. någon månad senare (alldeles innan jul) så stänger han av mobilen efter ett litet tjafs och gör sedan slut mitt i natten och säger att han inte älskar mig längre, den här gången gjorde han det iaf själv. Han lovar att vi ska prata om det dagen efter men sen hör jag inget mer. Jag skriver sms och frågar hur han mår  och efter efter några dagar får jag svar.. Ett sms där jag blir kallad psykfall och dampbarn.. Med hot om att om jag hör av mig igen ska personen åka hit och ge mig stryk.. Undertecknat han nya tjej. allt blev svart för tredje gången i mitt liv och alla gånger p.g.a honom. Jag älskar honom fortfarande och saknar honom. Jag lever bara tack vare min tvååriga lillasyster Hanna.


Vi va förlovade sen 30/4  - 2009
Han var älskad av alla i min familj
Vi hade en hund ihop


Han va föresten född 1992 så alla vet hur gammal.


Har alltid haft dåligt självfortroende och haft svårt att lita på folk och nu vet jag inte om jag någonsin kommer kunna lita på nån igen. Har också selektiv mutism som gör att jag inte alltid klarar av att prata i olika samanhang eller med vissa personer osv.  Har hemundervisning  p.g.a det



Jag är trasig.. Trodde aldrig han skulle springa och skaffa ny tjej direkt, efter allt vi gått igenom.

 
 
Madde

Madde

10 januari 2010 03:00

Han är en stor jävla skitstövel!!

http://piicturethiis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

11 januari 2010 23:31

Skitstövel är bara förnamnet, vad efternamnet är nämner vi inte här.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Sofie - 20 februari 2010 21:35

Okej i måndags red jag min älskade Valdo och det gick jätte bra när han väl vaknat. Mina favorit hästar just nu är Cantarell, Valdo och Kalle :P Hos Ywette fick jag RIDA :O eller hennes häst bråkade väldigt mycket så hon ville inte släppa henne men...

Av Sofie - 7 februari 2010 17:29


Måndag 1 Feb red jag Cantarell och han var underbar, lite seg i början men på slutet gick han perfekt.. älskar hans gallop och han är jätte mysig att hoppa men väldigt jobbig att sätta på tränset på. I måndags red jag Cantarell igen men den här gån...

Av Sofie - 18 januari 2010 19:20

Ont i rumpan ;P fick rida Fiona som inte vet vad arbetstrav är utan vill springa så FORT som möjligt.. Tappade stigbyglarna 2000gånger men annars gick det väl bra. Fiona va iaf snäll i oxen ...

Av Sofie - 17 januari 2010 17:58

Hittat en på hemsidan Stallet.se som går i samma grupp som jag xD Börjar förövrigt bli väldig nervös inför imorgon ...

Av Sofie - 13 januari 2010 14:17

Mamma ringde till ridskolan idag och jag ska hoppa in i en grupp på måndag så har varit och köpt nya grejer. Ridväst, ridbyxor, ridskor, ridhandskar och ridstrumpor.. DYRT :( ...

Presentation


Är en trasig själ på snart 15år vid namn Sofie.. Vet inte om jag orkar vara aktiv här för jag mår inte så bra men kanske..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards